Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 22. februar 2020

En slave tar sin straff og beklager sin oppførsel


Trodde video filmen var litt lengre men men. Litt fikk dere se. 

Slavens ord vil komme litt senere.
Miss venter sin andre slave i kveld.

Ha en fin helg folkens.

Her kommer slavens ord:
 

Takk Miss
Denne baken blir plagsom en tid fremover.... Men Miss var i sin fulle rett til å straffe slaven

Slaven har lenge gått og vært nervøs fordi han har visst at Miss ikke har vært fornøyd med meg. Derfor var nervøsiteten stor da ordren kom om å møte raskt, med et minimum av klær! 
 
Du skal ha juling i dag!
 
Rett innenfor døren kom ordren om å strippe. 
 
En rask reprimande senere lå slaven bundet og klargjort for pisk. Miss har aldri pisket slavebaken så mye og lenge før... Hun tok seg god tid for å få slaven til å forstå at her blir det som Miss bestemmer. 
 
Da det var over, var det ikke det allikevel. 
 
Slaven måtte på alle 4 med svai i ryggen ta en runde til.
Nå i ettertid forstår jeg at dette bare vil gjøre meg godt. 
 
Er allerede nervøs for neste gang for jeg husker ikke helt om Miss lovet pryl hver gang fra nå av....

Mvh
B


1 kommentar:

  1. Fin film Miss. Ser hvordan slaven spenner musklene når pisken treffer. Det gjør vondt.
    Har hatt «gleden» av å få behandling med den samme pisken. Den kjennes.

    SvarSlett