Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 2. juni 2009

Trine suba kom på besøk

Her er litt av samlignen vi laget lørdag. Ikke alle er ferdige da.



Først var jo planen at Master Bias skulle kommet lørdag og bli til søndag, men så surrete og kåt jeg er om dagen så hadde jeg missforstått han skikkelig. Han mente at vi skulle treffes på msn til et vistt klokke slette. Så jeg må innrømme at blodpumpa gikk bra for på lørdagen, stressa rundt som en halshogg høne. Men det er godt å bli litt stresset og, kjenne at en lever igjen.
Vi fikk begge klargjort av vi hadde nok utykket oss litt feil, og suber trenger konkrete klare melinger, da vi har en til dens til å misforstå.
Vi hadde en lang og koselig prat på kvelden og fortsatt praten på morra kvisten med kaffen. Tenk dere, jeg hadde en røyk på fire timer, wow til å være meg.

Siden været var så bra, satte jeg meg ute litt, men fikk beskjed om å tenke på 3 mm. hmmmmm må si jeg lurer veldig, det skulle bli rått og deilig og jeg er med på alt jeg, så jeg gleder meg utrolig mye å treffe han.

Sønadagen kom Trine mor da, det var kjempe hyggelig, vi satt langt på natt og lagde pisker.
Så nå har hun sin egen designet pisk. Det ble masse sube prat og vi koste oss med reker og loff.
Ei kjempe søt sube, som godt med tiden kunne tenke seg en snill Master, men ikke riktig enda.

Ellers er jeg så gla for alle god morgen hilsnene jeg får når jeg våkner om morran, med litt ordre i. Samme er om kvelden, hvis ikke noe kommer i veien.
Liker Bias kreativitet, det passer meg veldig godt. Som sagt det jeg ikke vet, tenner jeg mest på.

Planer for høsten er gjort alt, da blir det treff, mitt første bondage treff og jeg gleder meg som en unge, men vil nok være tilskuer, men hvem vet??

Må bare si at det blir lite laging av pisker når sola står høyt på himmelen, for da er det ulevelig å være inne. Har fått masse bestillinger og jobber med saken. Må innrømme at jeg gleder meg til bedre utstyr, for det tar tid sånn jeg jobber nå, men så blir det ekte håndlaget da.

Skulle det friste med en pisk, så ta bestillignen på den mailen som ligger øverst på bloggen, sånn at jeg får litt overskikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar