Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 20. april 2010

Nytt og mer utstyr

Må si jeg gleder meg til å få testa disse stengene som Master N har laget for meg.
Veldig kjekt å kjenne en Reodor Felgen fyr, som er så kreativ og flink med hendene.
Den ene kan en utvide i begge ender. Det er fire fester på den, så mange muligheter
Den andre er mer en stang til bene for å holde dem fra hverandre.
Hvis du vil kjøpe disse, koster dem 2000 kr til sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar