Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 17. september 2012

Endelig tirsdag i morgen



Endelig er det tirsdag i morgen og slaven kommer som vanlig. Er 14 dager siden nå og det kjennes som evighet. Tenk vi har snart kjent hverandre i to år alt, noen ganger er det som i går, men tiden går fort når en har det bra og ikke minst deilig.

Denne gangen har jeg bestemt å ha varm oljemassasje, skikkelig erotisk massasje fortjener Miss nå, etter så mange dager vent.
Det blir deilig å bare kjenne den varme olja som bare renner på kroppen, finner veien i sprekker og bare renner nedover lår, rygg og min kåte fitte.




Er sikker på at olja finner veien inn, så åpen jeg må være. Har mikset oljen selv med ulike essenser som skal gi meg den kåthet og varme som jeg liker. Samtidig som en blir passe avslappet før slaven setter igang med fingre og effektive tunge.
Tar ikke mange sek. før jeg kommer, og kommer, og kommer.
En overraskelse venter han også, jeg har nemmelig fått fiksa knullemaskina av en snill slave som var på besøk her på lørdag. 
Den skal kjøres på slaven nå, dypt inn i baken. Skal nok bli deilig det mens jeg onanerer han samtidig med kateter i seg, noe han liker meget godt. Med andre ord blir det en deilig kveld for han, men også for meg.

Som vanlig må slaven tjene og sørge for at Miss får den behandling hun fortjener.
Og det er ikke snakk om å gi meg en orgasme eller to, minst 50 før han får slappe av.
Dette fikser han lett, han er meget flink til den jobben han må utføre.

Skal se om jeg kan huske å ta noen bilder av han der han ligger fastbundet mens maskinen jobber iherdig i han bak og han ligger der med en kjempe stiv kuk som bare venter på å få lov til å spurte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar