Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 14. september 2012

slavene kommer ikke.

Ikke uventet så fikk tøsa feber. Bare det at feber kommer også av nerver at en ikke tørr å stille opp.
Fort gjort å være eplekjekk, men når alvoret gjelder så blir en redd og får nerver. Synd, for jeg hadde sett for meg en morsom kveld.
Da får jeg heller kose meg med andre ting, godt en har det, lider ikke.

6 kommentarer:

  1. Hei Madam!
    Jeg trodde man i hvertfall trengte behandling når de hadde feber, men sånn ble det ikke. Spennende å følge med på som skjer hos deg.

    slave stein

    SvarSlett
  2. Det kom andre slaver så det gikk greit. En på fredagen på kvelden og en på lørdagen,. så jeg ble ikke arbeidsledig. Nå er det tirsdagen jeg venter på.

    SvarSlett
  3. Godt noen dukker opp.......

    SvarSlett
  4. Min faste slave kommer alltid. Forstår når folk er syke, bare en får beskjed i god tid. Har jo en del utstyr som jeg driver og pakker ut og frem, som tar mye tid. Det kan de slavene som har vært her skrive under på. hehe
    Uansett så gikk det bra, nå gleder jeg meg bare til i morgen. Det skal bli mega deilig, spurte masse og ofte.

    SvarSlett
  5. Du lever ett spennende liv for tiden skjønner jeg. Som sagt spennende å følge med. Hadde vært gøy å sett bilder av utstyret ditt. Opphenget ditt virker man ganske maktesløs i. Kjenner at jeg mangler den maktesløsheten.
    Slave stein

    SvarSlett
  6. Beklager at vi ikke dukket opp Miss!

    SvarSlett