Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 27. februar 2013

Bank bank

Ja så var uka startet og jeg gjør meg i stand til at slaven kommer i morgen. Prøver å få tømt meg så godt det er mulig. For jeg bare elsker å bli tatt bak, og ikke minst fistet.
Surrer rundt i leiligheten og lager meg en kopp kaffe. Har nettopp kommet hjem etter en kveld med kurs.
Har også vært på stranden og tatt bilder sammen med en venninne og er klar for å gå igjennom bildene. Setter meg foran pc,n og klikker på mappa med bilder, da jeg plutselig hører svakt banking.
Tar litt tid før jeg oppfatter lyden, og tørr nesten ikke snu meg i tilfelle det er noen på verandan.
Bankingen fortsetter og jeg reiser meg opp for å se om det er noen ute, nei ingen der så jeg går ut i gangen og åpner inngangsdøra. Og hvem står der??? Joda, der står slaven så kåt og klar som bare den.
I det jeg klemmer rundt han, kjenner jeg at kuken er allerede stiv og hard.

Fader tenker jeg inni meg, har jo ikke fått tømt meg. Shit au, får bare droppe hele anal sexen da og kose seg med det andre.
Tar ikke mange min. før vi begge står nakne og finner frem underlag til sofan. Ja, underlag må en ha, begge er kjempe kåte og jeg ikke minst våt.
Tar tak i kuken til slaven og suger han godt. Erter litt med tunga sånn at han må jobbe litt. Han er like utålmodig som meg og kjører fingrene inn i fitta mi.

Vi suger og slikker omhverandre og finner veien til soverommet. Litt lettere å jobbe derfra da jeg har alt utstyret der.
Finner frem litt kremer, smøringer og hansker.
Slaven spør pent om jeg kan sette meg opp på han, men er jeg så klar da??? Og jo da, hele kuken glir inn, langt inn. Føler at jeg godt kunne tatt to til, hehe
Ender med at jeg legger meg på mage og slaven trer inn i meg bakfra.

Først noen runder i fitta men det er så vått at det blir nesten for glatt, enda slaven har "stor" kuk, enda da overdriver jeg ikke.
Merker at kuken leter seg frem til baken, og jeg rekker ikke protestere før jeg bare kjenner den glir glatt inn. Hæ, men jeg trodde ikke jeg var så klar, tar ikke mange sek før det  renner ut.

Å få orgasme bak er bare såååå godt samtidig som en kommer med spurt orgasme.
Det renner og renner, har ikke antall ganger med det er kliss vått under meg.

Så er det opp å få seg noe å drikke, slappe av litt, men tar ikke lange stønna før vi er i gang igjen. Og det samme skjer. Han tar på seg hansker, smører godt og klar for fisting. Masserer klitten så den er som en pianostreng, sååå hard og jeg er så kåt at jeg føler jeg sprekker. Mens han trykker hånden inn, masserer han fitta, og det renner og renner. Vet ikke helt hvor langt inn han kommer med hånden, men tror og føler den er bra inne. Etterpå er det ny hanske og fitta sin tur.
Merker at det er noe som vibrerer, men kan ikke si hvem vibrator det er. Uannsett så funker den veldig bra. Den trykker godt der den skal.

Pussig er at når en holder på sånn, så går tida kjempe fort. Plutselig er klokka over tolv, og det er vel på tide å få lagt seg.
Har venta sååå lenge på å bli tatt om morran, så jeg nesten sliter med å få sove. Bare venter på at noen skal lette forsiktig opp på dyna og mer eller mindre voldta meg når jeg sover.

Endelig er morgen her og jeg kjenner noen forsiktige fingre gli over baken min. Hmm ååå han er her, så kjenner jeg den stive kuken som bare presser seg inn i baken. Må si at jeg er litt kjørt fra kvelden før, men det går fort over når en bare får kommet i gang. Han låser bena mine og armene, så det er bare å ta imot.
Etter et deilig morra knull er det rett i dusjen. Håret har ikke rukket å tørke før jeg ligger opp på spisebordet som vi har funnet fram. Rett høyde nesten, må vel ta av noen cm, så baufil er viktig neste gang slave.
Men slaven er tørst denne gangen, får han starter opp med å gi meg sprutorgasme for 50 gang, er jeg sikker på. Væska som kommer ut bare spruter utover kroppen min, varm og salt. Hver dråpe er som en liten nerve, og da blir det mye nerver, hehehe ikke rart at en må holdes fast når en ligger på bordet.

Så er tiden kommet og slaven må dra, vi rydder og skravler litt før han kjører.
I det han går ut døra sier han " kommer nok en tur til uka også".
Og da er jeg kåt alt igjen jeg. Da er det bare å se frem til neste fittebad, eller dusj.

1 kommentar:

  1. Herlig side du har her Miss !

    Takk for linken til siden din, setter stor pris på det.

    Koser meg med siden og mye deilg å spennende lesing her, får bare mer å mer lyst til å besøke deg etter hvert som jeg leser.
    Tror Miss kunne fått meg til å se verden på en litt annen måte etter å ha vært hos deg.


    Ludwiq

    SvarSlett