Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 2. mars 2013

Miss tester el-utstyr på slaven

Endelig har jeg gleden av å bruke skikkelig el.utstyr.


Slaven var stolt da han kom i dag med både el-utstyr, enema slange med ballong og annet moro.
Hadde bestemt på forhånd at vi skulle være på rommet, og hadde gjort klar benken.
Først måtte slaven gjøre sine oppgaver, trekke for gardinene, finne frem utstyr og så kle av seg pent på badet og tre frem som den slaven han er.
Tok først og pakket han godt inn i plast, så festet jeg bena bøyd med tau og bensprederen. Gassmasken tredde jeg på og koblet til slangen.


Videre var det å sette på ulike el-utstyr, og valgte kraven rundt pungen og manskjetter rundt kuken.
Hørte og merka at slaven synes dette var godt.
Hadde lyst å teste han analt, men der må slaven trene litt først.
Det gikk kjempe fint analt sist, men den el-dildoen er litt større så litt trening først er ikke dumt.
Slaven er en tøff slave så han fikk også prøvd seg med kanyler i dag og det gikk som forventet.
Mye god lyd, sånn lyd som Miss liker. Deilig å se hvor hjelpeløs han var der han lå innpakket i plast og tau.


Det ble en koselig setting, men noe må vi jobbe mer med.
Kommunikasjon, hehe
Slaven fikk krampe i beina av å ligge sånn han gjorde, og det er veldig dumt. Kjempe viktig at slaven ligger godt synes jeg.
En annen ting var at jeg droppa oppvarmingen med pisken og det var litt dumt. Tror nok slaven savnet det.
Er jo det som er det fine når slaven kommer igjen og igjen, det blir jo bare bedre og bedre.
Vi avtalte ny tid, og at begge skulle gjøre det vi hadde blitt enig om.

11 kommentarer:

  1. Blir kåt av og lese om treffet .Spenningen vokser for hver dag med tanker om vårt treff .Ønsker samme behandling mvh din slave fra Bergen

    SvarSlett
  2. Flåt lesing likker strøm å nåler

    SvarSlett
    Svar
    1. Fint om du skriver hva du kaller deg, et nick eller annet.

      Slett
  3. mmmmmm skulle ønske det var meg...
    Kanskje om jeg er tålmodig og snill, at det kan bli meg snart.

    leken lek

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det blir det nok sikkert. Lurt å være tålmodig og snill, ellers straffer det seg.

      Slett
  4. slik strøm er spennende å herlig
    chris

    SvarSlett
  5. oooooh, nå begynner det å bli skikkelig avansert!
    Tydelig at klinikken har høy aktivitet om dagen, flott det.
    Og så er det spennende for oss andre å følge med også.
    Venter i spenning på fortsettelsen....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det skjer mye om dagen. Og vært så heldig og fått donert det fine el apparetet av en slave.
      Så da er det bare en skikkelig knulle maskin igjen.
      Dumme meg fikk ikke kjøpt meg det da jeg kunne. Men jobber med saken.
      Det er visst bart på veiene om dagen, hehehe
      Klem til deg Eddie

      Slett
    2. Ja jeg følger med på snø-smeltingen. Regner med at når denne kuldeperioden gir seg denne uka så er det full fart med tohjulingen. Så du har ikke skaffet deg Shockspot enda, den ser jo flott ut. Tror du trenger noe som er litt solid og holder en stund .... :)
      Kos deg videre, og så ses vi plutselig, Klem!

      Slett