Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 22. februar 2013

Overraskelse

Denne skal bli moro å få i posten om noen dager.
Vet om en som kommer til å like det veldig godt i allefall.


7 kommentarer:

  1. Denne hetten vil jeg gjerne prøve :)

    SvarSlett
  2. Deilig og bare åpne glidlåsen fra munnen, og bare føle nytelsen av hva man smaker på..

    SvarSlett
    Svar
    1. Her festes trakten og slangen rett inn, mens jeg står over og tisser.

      Slett
  3. Fint om dere skriver et nick under kommentaren så jeg vet hvem som sier hva.

    SvarSlett
  4. Denne ser helt utrolig ut, lurer på hvordan den er med trakt festet på

    SvarSlett
  5. Har trakt jeg Lazarus, men ikke brukt det sammen med den enda.

    SvarSlett
  6. Så leit du ikke har fått brukt de sammen enda, tror det kan være en veldig artig kombo hehehe

    SvarSlett