Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 20. februar 2013

Uff så mye venting

Tror jeg blir gal av den ventingen og stadig melding om fravær.
Skjønner og forstår godt når slaven er syk eller at det har kommet noe i veien,
 men sååååååå lenge syk da.

Er rett før jeg spiser tapet av veggene her. Onanerer så jeg har storforbruk av batterier. hehe
Den på strøm har lagt på røret, så jeg må få kommet meg på El-kjøp og få kjøpt meg en ny en.

Knulle maskina har jeg ikke brukt på år og dag, siden jeg har så flink og ivrig slave som vanligvis kommer ca. hver uke. Kanskje jeg må ta den frem igjen?

Ikke fått meg noe varm oljemassasje heller, hmmmmm trege folk.
Men jeg er tapper og venter dyvåt og drit kåt.
Han skal jaggu få jobbe.

Har store planer så fort jeg får bilen på veien. Gleder meg vannvittig til våren og sommeren med slaven fastbundet bak i bilen.
Stranden, skogen osv. ja det er mye i vente fremover og godt er det.

Så se og få i deg de vitaminene dine SLAVE,
dem du var så snill og ga til meg.
Du har jo et lager, se og bli frisk nå, før jeg legger en sadistisk slagplan her.

God natt, fra en litt små irritert frustrert dritkåt Miss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar