Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 18. mai 2020

Nål og tråd


Ja, da har Miss hatt besøk av slaven sin. En stund siden nå så vi hadde begge sett frem til denne settingen.
Hva vi skulle finne på var vi blitt enig om på forhånd.

Slaven hadde med seg sutursett og Miss skulle sy inn kuken. Vi var begge spent på hvordan dette skulle bli.

Først fant jeg frem alt av utstyr. Sprit, tenger, underlag.

Tok først et bilde før jeg startet .




Etter en stund så det slik ut.
Det ble 12-14 sting.
Synes Miss hadde gjort en bra jobb og slaven var fornøyd.
Ingen går fra Miss uten spank, så da var det opp å stå.
Fastbundet med igjensydd kuk fikk slaven så mye spank han fortjente.



Miss ser frem til flere settinger fremover.
Neste er førstkommende onsdag.


4 kommentarer:

  1. Takk Miss Pain.
    Fine bilder. Var herlig å ligge der bundet , mens du sydde meg sammen. Kjente stingene godt. Er nå litt øm i pungen, men er vel raskt over �� Er spent på hva du finner på neste gang. Jeg er med. Din ydmyke slave Kany

    SvarSlett
  2. Nå snakker vi skikkelig klinikk! Kreativiteten hos deg kjenner ingen grenser. Imponert over broderingsevnene også.

    SvarSlett
  3. Dette gir begrep som husflid og godt håndarbeid ny mening :-).

    SvarSlett
  4. Sant det. Fint om du skriver hvem du er når du skriver.
    Ikke så lett å gjette hvem det er. Regner med at det er slave Lazus kanskje.
    Miss

    SvarSlett