Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 20. mai 2020

Tid for brenneslespanking

Så var det Lazus sin tur til å få gjennom gå. Var veldig spent på hvordan settingen ville bli.
Vi hadde hatt et møte før under en fin middag men nå var det andre boller.

Litt samtale først før må jo det være.
Så var det bare å legge seg til rette over spankekrakken.

Lar slaven selv fortelle hvordan han opplevde settingen, men legger ut litt bilder.

SLAVENS ORD
En god prat før setting roer nervene, men juling er og blir juling :-). Vi kunne nok ha brukt noe mere tid på å velge verktøy, men floggerne gjorde nytten for oppvarmingens del. Reveøret var nok min favoritt, pang og god ettervarme. Og brennesle er og blir brennesle, det brenner på en annen måte enn alt annet Miss kan slå med. Jeg var i utgangspunktet spent på hvor hardt og hvor lenge Miss ville slå, men de tankene forsvant fort. Jeg tok meg flere ganger i helt ubevisst stønning, ikke bare av smerte, men vel så mye av lyst. Og når hånda og neglene berørte gjennomvarm rumpe - den dama vet hva hun gjør :-). Og kommentarene hennes vitnet også om innlevelse. Tiden fløy - og dette var gøy. Fantastisk opplevelse med Miss.
Godt med ris av brennesle.

God og rød og ikke minst varm.


2 kommentarer:

  1. Så hva er det neste når sesongen for brennesle er over, kanskje litt rosegreiner med torner?

    SvarSlett
    Svar
    1. Rognebærkvister, chili, ingefær er jo også morsomt.
      Miss

      Slett