Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 29. mars 2009

Jeg er sub! suben testes på nett!





You Scored as submissive!

Yes, you're a submissive.
It's always turned you on to have a master/mistress hasn't it. The thrill of not being in control, getting bound gagged and whipped? Yes, thought so.




submissive!


80%



Neither!


10%



Dominant!


0%



TA testen her:

http://quizfarm.com/quizzes/Find+your+kinky+side/chemkitten911/are-you-a-closet-dominant-or-submissive/

2 kommentarer:

  1. Det var den store teoritesten i går kveld. Klokka ble langt på natt. Litt artig å gjøre litt andre ting og ok tidsfordriv. Er nok litt uenig i den øverste testen, hehe Ellers er det vel ingen tvil.
    Så kjeder du deg, så ta en test du også. Moro var det, selv om suba måtte tenke litt.

    SvarSlett
  2. Dette ble min score.

    You Scored as submissive!
    Yes, you're a submissive. It's always turned you on to have a master/mistress hasn't it. The thrill of not being in control, getting bound gagged and whipped? Yes, thought so.

    Klem fra victoria_tv

    SvarSlett