Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 29. mars 2009

Ting en kanskje har i hjemmet.

Det er mye rart en kan finne i hjemmet som en kan bruke i en BDSM setting. Ikke alt trenges å kjøpes i en spesial forretning.
Mange av tingene er ypperlig til sanseleke, mens andre ting kan godt brukes som straffemiddel.
Har prøvd å finne frem noen ting som de fleste har.

Her er bare litt jeg fant i kjøkken skuffen:









Glapack
er en spennende ting som en kan surre rundt suben. Det gir en veldig varm og svett opplevelse, bare husk at suben får puste.

Isklump
som glir over huden til en heit og varm sub.








Stearinlys eller bivokslys da den ikke blir så varm. Husk og ikke drypp for nære, med mindre suben er vant med det. Test gjerne på deg selv først (underarmen)











Grillklype eller vanlig klype en bruker til å snu maten med kan jo være litt spennende. Slikkepotten smeller godt på baken. Pensel til å smøre bakeverk med, kjennes godt på huden. Og klesklyper kan brukes over alt på kroppen.












Tape av ulike slag, her må en også ta hensyn til hvor hardt tapen limer. Husk å ha en saks eller kniv i nærheten.







Børster av ulike slag kjennes godt på huden, både godt og mindre godt.














Støvesuger. Har ikke prøvd dette før, men siden jeg sitter her og prøver å være litt kreativ, tenkte jeg at dette må jo være noe. I dag som en kan regulere hvor hardt støvesugeren skal suge.
Kunne jo fint vært en brystsuger det, bare den ikke blir stående for lenge å suge.

Fjær. De fleste har vel hatt fastelavensris. Eller at en kjøper noen fjær i en hobby butikk. Ta flere fjør sammen og surr det fast på en pinne. Kjempe fin sanselek.

Massasjedusjen er vel min nest nest beste venn. Og med Master som styrer strålen og tempraturen på vannet, kan jo dette også bli spennende. Eller at Master er så grei og setter den harde strålen rett på klitten og lar den gå litt rundt. Så kan det gi en deilig orgasme. Snakker av god erfaring.













Kleshengere finnes i mange ulike slag. Her er to forskjellige. Begge egner seg som brystklemmer og en kjenner dem meget godt. Kan jo også feste noe tyngre ting på håndtaket hvis en føler for det.








Det er sikkert mange andre ting en en kan bruke. Har du noen forslag, så skriv dem gjerne opp.

3 kommentarer:

  1. Sub'en glemte å nevne det du kan finne i verktøykassa, så som stålbørste, skiftnøkkel, knipetang, treklemme, sylen, spikerpistolen og masse masse mer!

    SvarSlett
  2. Det er så mye man kan bruke! Hårbørsten er en klassiker og en av mine personlige favoritter.

    Men et lite varsku: bivoks har faktisk et høyere smeltepunkt enn andre lys, ikke lavere, så det er greit å være litt forsiktig med det.

    SvarSlett
  3. Takk for opplysningen ang bivoks. Mente jeg leste omvendt, men kan jo være meg som surrer. Hårbørsten er fin begge veier og side, hehe

    SvarSlett