Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 31. mars 2009

Offentlig rom

Det er mye Master kan finne på i det offentlig rom som ikke de som ikke vet trenger å vite noe om.
Selv har jeg gått med trådløs vibrator inni meg under en forelesning jeg hadde. Den hadde rekkevidde på 10 meter. Ikke så lett å skjønne hva som skjedde meg hver gang jeg gikk ned i knestående eller ble veldig varm og rød i fjeset. Meningen er ikke at vibratoren skal gå i ett, men bare en påminnelse at Master ser deg og har kontrollen. En kan gå med buttplug, vaginakuler, eller seletøy innenfor klærne. Ha på seg et spesielt halsbånd, ikke nødvendigvis et typisk BDSM sub bånd, finnes mye fint i dag både i dyrebutikken og H/M.

Master kan ha forlangt at du går truseløs, noe som hadde bydd på store problemer for meg, da jeg nesten er evig våt og kåt.

Når jeg tenker offentlig tenker jeg ikke nødvendigvis på seksuelle ting, men mer det å bli styrt av Master verbalt og med blikk.

Har ikke så stor og lang erfaring med BDSM i det offentlige, så har du noen smarte ideer, så kom gjerne med dem.

En annen ting er at når en sitter og spiser ute, så mister Master noe ned på gulvet og du må bøye deg ned for å ta det opp. Du vet veldig godt hvorfor, men de rundt deg skjønner ikke det.
Eller at en har fått beskjed om å tie, ikke snakke uten at Master har gitt deg lov.

Husker godt da Master tok meg i heisen, og heisen gikk oppover og stoppet og inn kommer det ei dame. Hun ante nok ikke hva som hadde gått for seg, mens jeg var svett, rød og drit kåt.
Det er jo mange steder ute som en kan ha det litt gøy. Det kan være bak noe, et sted der det ikke går så ofte folk, ute i naturen. Bare tanken på å bli bundet fast til en benk i parken får meg til å bli varm.

Master kan jo også styre en når en er ute på byen eller andre steder. Bare det at en får beskjed om å sette seg et sted å bli sittende der til du evt. får beskjed om noe annet. Du tenker på hva de andre tenker, hva har jeg gjort galt?, kjenner en føler seg ydmykt foran de andre. Tror nok ikke nødvendigvis de andre tenker så mye på hva som evt. skjer, men det hjelper lite det når det nesten står i panna di hva som skjer.

Arrangerte playrap er også en ting som får pulsen min til å fly i været, men tror nok jeg ville ha visst litt om hva som ville vente meg. Det kunne jo ha vært ekte voldtekt, og det blir helt noe annet.

Familie og nære venner er et fredet område, men Master kan fint bruke øya eller kremte så lenge det ikke går ut over familien min.
Har heller ingen erfaring med BDSM klubber, der det er flere suber og dominante sammen.
Tanken frister nok litt, men føler meg ikke helt sikker på det enda. Når den tiden kommer, vet vel Master best.

Nå nærmer vi oss våren og sommeren og det er tiden for å være ute i det offentlige rom. Jeg vil gjerne vite hva du fantaserer om og kanskje også har testet ut når det gjelder aktiviteter som en sub og Master kan bedrive utendørs og med fare for å bli oppdaget. Gi meg alle dine fantasier og erfaringer.

4 kommentarer:

  1. Uh, sikke en masse spændende ideer. Min herre har talt meget om en fjernstyret vibrator, og jeg håber han gør alvor af ideen. I går var vi ude for første gang, med meget hårde regler (jeg skulle sige "herre" i hver sætning, og ikke se ham i øjnene etc.). Det var lidt grænseoverskridende, men meget spændende, ret ophidsende (selvom jeg er lidt hys med at komme til at genere uindvigede). Jeg var lige ved at sige "herre" til en stakkels biblotikar :) Ellers er det mest bare sådan at min herre tager mig i nakken eller håret, når han vil understrege hvem der bestemmer. Ret effektivt. Jeg tror også vi skal ud og bruge skoven (i bedste secretary-stil), når det bliver varmt nok...

    SvarSlett
  2. Her et et tips jeg fikk av en Master. Limer det inn her jeg. Synes det virket veldig spennende ut.

    BDSM i det offentlige rom kan være så mangt. Jeg fikk en gang en subkvinne til å sitte med håndflatene på bordet og nakken bøyd på en utekafe på OsloS. Andre satt rundt og sendte oss talende eller undrende blikk. En anne gang fikk jeg en sub som kom med toget fra Vestfold til å møte meg på Oslo S kun iført kåpe, stayups ,sexy Bh som viste vortene og vinterstøvler (det var i januar). Jeg åpnet kåpen for å sjekke om hun var korrekt antrukket, midt i ventehallen...
    En sub jeg hadde i Telemark ville jeg trene til å gå på hender og føtter som en hund. Jeg fikk venninnen hennes til å "gå tur" med henne i skogen, ta bilder og sende dem til meg. Første gang med badedrakt. Men andre gang skulle hun være naken, men kjepp i munnen som venninnen kastet og hun skulle hente. Deilige bilder ble sendt til meg, med henne på hender og føtter på et svaberg.

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig med "Bundet", sikke mange pirrende ideer at hente her. BDSM er ikke noget vi har praktiseret udenfor hjemmets 4 vægge, så jeg har ingen erfaring at dele af, men jeg ville elske at mærke hans dominans når vi var ude.

    SvarSlett
  4. Sommeren er på vej... Jeg har ingen motorcykel at lufte, men så kan jeg jo lufte min kvinde!!!

    SvarSlett