Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 21. april 2009

På handletur

Må innrømme at jeg ikke er i det store skrivehjørnet om dagen, men noe skal jeg da få ned. Dagen startet som vanlig med å vekke Master halv sju. Hive innpå et par kopper kaffe, myse litt inn på facebook for derfra og ta en kaffekopp inne på chatten. Har jo nesten blitt en gjeng der inne nå. Skulle få besøk i dag kl.9 og seinere på dagen skulle jeg være barnevakt. Så jeg fant ut at skulle jeg rekke de to orgasmene jeg var så heldig å få pr. dag av Master måtte jeg starte nå. Kl. åtte startet jeg med min første orgasme, nydelig som vanlig. Kl. 14.00 var det andre runde. Nesten bedre denne gangen. Kommer stadig lengre ut i filmen også, kanskje jeg en gang får sett hele.
Ellers har jeg vært i byen og kjøpt lekesaker for Master. Det skal bli spennende. Vil ikke skrive hva det er enda, siden han ikke vet hva det er. Fikk kjøpt noen skikkelige nye klyper også.
Men det blir helt sikkert noe å skrive om seinere, det lover jeg.

1 kommentar:

  1. Det var go-saker sub'en hadde funnet på sin handletur. Nå skal vi endelig leke litt med strøm og forsøke om vi kan tirre henne opp litt ekstra.

    Skal bli spennende å teste det el-settet hun har kjøpt og det skal benyttes på utvalgte steder ;)

    Gleder meg.

    SvarSlett