Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 26. april 2011

Nytt innkjøp

I dag har jeg vært en tur på biltema. Bdsm,eres store varehus. hehe Så det ble 10 meter tau. Kanskje ikke helt det jeg hadde håpet på av farge og matriale, men enn så lenge funker det sikkert bra.
O-ringer fikk jeg også kjøpt, så nå har jeg laget meg noen store japanske pinner.
Det kiler og pitler i hele kroppen bare ved tanken på bruken.
Ikke lenge før det blir fotosession her nå.
Ja og en liter med massasje olje, bare tanken på bruken av den får det til å renne her.
Så da skulle det meste være i orden til helgen håper jeg. Sikkert noe jeg kommer over sånn rett før.


Tenkte jeg skulle prøve å finne noen bdsm sider som jeg liker godt fremover og fortelle litt om hvorfor jeg liker sida så godt. Ikke alltid like lett å finne ting en søker etter på nett, men plutselig bare kommer over.
Moro å kunne dele det med andre og at kanskje dere vil dele fine sider med meg om dere kommer over noen.

5 kommentarer:

  1. Ser ut til at du skal få ei heftig helg Pain. Håper på grundig referat etterpå, og at dere får tatt noen flotte bilder. Hvis du husker tilbake til den gangen du fikk 10.000 treff på bloggen, så skulle du vel vise oss en ordentlig sprut-orgasme. Kanskje du får til det nå? I hvert fall hvis du har en kjapp fotograf! Enjoy!

    SvarSlett
  2. Takk for den Eddie. Litt vanskelig å få til bilde av sprutorgasmen når fotografen er den som gir meg den, men aldri si aldri. Mye kan skje. Er sikker på at det blir noen nye bilder.

    SvarSlett
  3. sub jobber som en helt og er stressa med å gjøre leiligheten sin om til bdsm-hule i helgen. Tror det plasker rundt henne i disse dagene fram mot helga.

    Fra og med i imorgen torsdag kl. 12.00 har hun orgasmenekt fram til vi møtes lørdag.

    Vi får se hva slags bilder vi klarer å produsere. Vi skulle nok hatt en hjelpende hånd også... eller kanskje 4 eller 6?

    SvarSlett
  4. Så jeg har det ja. Det viste jeg ikke, men godt å vite ellers hadde jeg nok vært ulydig med stor stil.
    Er som Master sier drit kåt og ikke minst dyvåt. Bare det å skrive har jeg trøbbel med, henda skjelver og det er bare onsdag i dag. Herregud, detta blir gøy.

    SvarSlett
  5. Tror jeg går i oppløsning snart. Hele stua er full og klar. Bare håpe en ikke får besøk av andre kjente frem til settingen er over, for da dauer jeg. Deilig å kjenne den nerva som går i kroppen nå. F..... f

    SvarSlett