Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 16. august 2013

sexslaven

Endelig etter over tre mnd. fravær kommer sexslaven til Miss. Og ikke nok med at han bare kommer for en setting, nei da. Han får vel en setting på 2-3 uker om vi er heldige.

Noen ganger kan det være fordel å ha en reisende jobb, og tenk, nå klaffa det virkelig. Nesten sånn at jeg ikke tror det, men det får jo mandagen vise om han er her eller ikke.

Og gjett om slaven skal få kjørt seg og jeg håper inderlig at det blir det samme med meg.
Vi har nå fått klekket ut en del ideer via skype de siste mnd, så det skal bli herlig å sette dem til liv når slaven kommer.
Tror jeg må drøye en uke med å få levert bilen, er noe jeg må bare gjøre før jeg leverer den.
Kjøre slaven langt til skogs og binde han i et tre i skauen. hmmmmmmm
Ligge bak i bilen naken fastbundet.
Ja han vet hva han kan vente seg.

Og om litt over en uke kommer jo subjenta og hennes Master på besøk også.
Det blir en spennende tid.

2 kommentarer:

  1. Ja, det blir spennende Miss, Gleder meg å se deg igjen da,også sexslaven din :)Godt for deg at Han endelig er tilbake igjen. gleder meg på dine vegne:)så sees på lørdan..:)
    Men mest av alt er det jo Master jeg er spent på å treffe, er så klar som ett egg kan bli :)

    SvarSlett
  2. Det skjønner jeg godt subjenta.. Håper det blir full setting på deg og lenge. Det at du er klar som egget har du vel alltid vært, hehehe
    Skal bli koselig å se deg igjen.

    SvarSlett