Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 9. mars 2010

Tre skift på en dag.

Ja så var dagen kommet at vi skulle møtes "real" å se om vi fant kjemien. Etter en lang tid på msn og flittig tlf. samtaler gikk praten lett. Litt små styring var vi begge enig om at var lov, men ikke noe mer.Måtte jo se om det var noe mellom oss, som vi kunne bygge videre på.
Etter en samtale med Master, skulle han komme etter kl. 12.oo. Fikk beskjed om at jeg bare fikk lov å ha på meg to plagg. Så da ble det svart thits og overdel. Ikke så lett for en som går kronisk kåt hele tida og må bruke truseinnlegg for ikke at en skal gå med den våte flekken i buksa.
Klokka nærmet seg halv ett, da var det bare å skifte bukse. Ok at en er våt, men ikke så våt. Stresser rundt i stua, prøver å være litt på nettet, men tankene svirrer og pulsen slår som bare den.
Heldigvis har jeg selskap på chatten av en Master jeg kjenner godt, som bakker meg opp og gjør at tida går litt kjappere.
Og klokka går, halv tre så må jeg skifte igjen. Ikke mindre stressa, men får av meg buksa og på med ny.
Lager meg en ny kopp kaffe og prøver å roe meg ned. Lenge siden jeg har hatt sånn puls og vært så kåt som jeg er nå. Nesten som første skoledag. Kjempe nervøs, samtidig som det er drit godt å være så kåt.
Så ringer tlf. og jeg kjenner pulsen øke og føler at jeg mister nesten pusten i det jeg tar den.
Det er Master som må ha nærmere adr. phuuu merker jeg har nesten problemer med å snakke.
Vet at det tar ikke lange biten fra byen og opp til meg, så jeg rekker siste turen inn på do.
PLING PLING det er Master som ringer på døra, nå eller aldri. Mange tanker flyr i hodet mitt, for det har ikke vært så lett den tida uten, man blir frustrert og føler en mangler noe.
Jeg går inn i gangen, trekker pusten og lukker opp døra. Der står det en kjekk høyreist mann. Strekker frem hånda og hilser pent. Viktig med godt inntrykk med en gang, jeg er da litt oppdradd.
Vi setter oss i sofan og bare ser på hverandre. Det første jeg legger merke til er øynene. Strenge men samtidig gode. Noen øyne jeg kjenner jeg vil tro på. Begge er nok bra spente og jeg lar Master ta ordet.
Samtalen går lett og jeg merker at spenninga stiger og stiger. Trodde jeg skulle klare å slappe av, men nei da. Jeg er som en pianostreng, den minste berøring kjenner jeg går nedover ryggen som iling og gjør meg kjempe kåt. Plutselig tar bare Master tak i brystvorta mi og klemmer til, og jeg kjenner jeg gir meg helt til han. Litt rart, men noen ganger er det vel bare sånn, at det bare skjer.
Det blir en del orgasmer på meg denne ettermiddagen og Master måtte jo få prøve de hjemmelagde piskene mine. Etter en del orgasmer er jeg så tørr i halsen og svett at Master må hente litt vann til meg. Beina mine er som gele og dirrer godt. Var godt å få kjenne piskene igjen og ikke minst de røde pinnene.
Dessverre må Master videre pga. jobb, men vi er begge enig om at dette vil vi bygge videre på.
Og føler begge at vi har kommet mye nærmere hverandre som Master og sub. Det har vært en lang vei å gå, men føler at jeg har gjort det riktig.
Så her sitter jeg da, salig i blikket og kjempe kåt.
Og skifta for fjerde gang.

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig da snuppa...glad på dine vegne.:)

    subinne:)

    SvarSlett
  2. Takk subinne. Ja vi har delt masse vi, både av glede og fortvilelse. Men den som venter på no godt han venter ikke forgjeves heter det jo.

    SvarSlett