Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 19. juni 2010

Fredagen kom og fredagen gikk.

Ja så var det fredag i går da, og jeg var jo spent på om Master ville tillate meg til å onanere. Ut på dagen ba han meg å se bdsm filmer, og da tenkte jeg at nå var vi i gang. Satte meg lydig ned å så på filmern, men måtte avslutte da jeg skulle møte noen i byen. Da jeg kom til byen var jeg bra rød i kinna og svett, så dattera lurte på hva det var med meg. Bare litt stressa svarte jeg.

Da jeg kom hjem var det fotball tid, åååååå det tar jo kjempe tid. Og endelig var kampen slutt og Master kalte på meg. Vi snakket litt først før han tilslutt kom med det at han ville tenke litt mer på det om jeg skulle få orgasme. Først hadde han noen krav før han kunne bestemme seg. BLEIE, hva????
ÅÅ, ja vel da Master. Gikk og hentet en bleie og tredde på meg. Såååååå liten jeg ble, æsj.
Master flira godt tror jeg. Kanskje jeg skal kalle deg bleie-slyna nå. Nei, ikke det da, synes slyna er bra nok.
Hva heter slynan nå? ok da bleie-slyna. Ble varm i hode og sint, samtidig som jeg blir kåt av hans komando.
Vi prater litt til før vi sier god natt til hverandre.
Legger meg i sengen og føler meg så dum og liten.

Utpå natta kjenner jeg at jeg må tissa, fader åå tenker jeg. Holder meg en stund til og håper jeg klarer å holde meg til morran, men nei da. Hadde nok drukket vel mye før jeg la meg, så det gikk ikke.
Tissa jo ikke bare en gang i natt , nei da, tre ganger så bleia ble kjempe tung og ekkel.
Heldigvis var morran her, og bleia gikk rett av. Gikk rett i dusjen, men passa meg for å ikke få orgasme.
Master hadde truet at om jeg fikk det, så ble det to timer i skapet.

Nå er Madam her og skal ha en setting med en slave, det kan jo bli litt artig å se på.
Håper jeg ikke blir så kåt av å se på, får finne på noe i heimen.

Er forresten bare 5 dager igjen, og  jeg har ikke reisefeber, ikke i det hele tatt. hehe

2 kommentarer:

  1. hehehe..å gå med bleie ...for så å bare MÅ tisse i den...er jo svært ydmykene...og lærerikt..har selv hatt en setting m det engang..lenge siden,men husker da det :)
    Har no spennende på gang jeg å..men sier ikke mer...:)klemmer...og bare ønske deg masse lykke te og håper den blir 100%vellykket tur som du håpet i forkant..klemmer
    subjenta

    SvarSlett
  2. sant det subjenta. Planen er at jeg skal gå med bleie hele natta og noe på dagen. så jeg måtte trene litt sa han. uff såååå liten da.
    Håper og tror det blir en spennende opplevelse. Vet ikke hva jeg går til, så da er ingen forventninger skrudd opp, bare det lille jeg vet er nytt for meg og igjen spennende.

    SvarSlett