Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 13. juni 2010

Smertetrening og bur trening

Bare elleve dager til jeg drar også. Kjenner det i kroppen for hver dag som nærmer seg, blir kåtere og kåtere enda jeg var så heldig å fikk onanere her om dagen. Hjelper ikke på meg det, er like kåt med en gang. Klar for ny runde om det hadde vært så vel. 
Ja så ble det en stund i buret i dag da. Master ville se meg på cam hvordan det var , og jeg tror han likte det han så. Da ble det ikke med fem min liksom.Etterpå ba han Madam ta meg med pisken og hun skulle slå hardt.
 Selv fikk jeg ikke lov å komme og måtte pent telle slagene. Ble så kåt at det rant nedover helt ned til leggen, og Madam sa at jeg var nære på å komme, men med Masters røst klarte jeg så vidt å holde meg.

Dessverre er ikke jeg den som får lett merker, men jeg kjente det godt.
Tror også at det er alt for lenge siden jeg har hatt en setting, så jeg tror jeg trenger masse smertetrening fremover.
Kåt ble jeg til de grader, var så nære ved å komme flere ganger, men beit det i meg under streng ordre fra Master på tlf.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar