Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 2. mai 2011

Bitte liten økt bare.

Å for en deilig dag det har vært. Sola har skint så godt den har kunnet med noen få unntak av noen skydotter.
Heldigvis ikke solbrent lengre, lærte noe der. Ikke godt å bli piska på solrøde brøster.

Snakket med min gode subvenninne på nett i dag. En stund siden vi hadde kontakt, men vi glemmer hverandre ikke. Håper hun får til å ta seg en tur til sommeren. Kanskje det blir noe nytt sm utstyr på deg vettu "subjenta"

Etter praten skulle jeg liksom slappe av litt på soffan men sånn ble det ikke. Tok ikke lange tida før dvd,en sto i spilleren og lyden av hard spanking var nok til at jeg var klar. Frem med apparatet og la det stå til. Ble ikke overrasket at klitten var stiv og det tok ikke lange tida før jeg var helt der. Jeg presset hardt mot klitten og håpet jeg kunne ri en bitte liten stund, sånn ca 7-8 orgasmer. Og de sviktet ikke for med et kom dem som perler på en snor, trillene som små kramper i kroppen.
Ble liggene litt før jeg fikk slått av apparatet og tørket svetten. Da var det bare å stabbe seg på beina og kommet seg på do. Kan jo ikke gå rundt å lukte kåt fitte tilfelle det skulle dukke opp noen, så en god dusj måtte til nå.

DEILIG, kan ikke sløve vekk en fin mandags ettermiddag heller. Ja for dagen er ikke over enda.

Den beste og mest intense og kraftige orgasme fikk jeg nok i helgen av Master. Har ikke ord på hvordan det var. Det var bare helt sjukt godt.
Pr. dags dato har jeg nok ikke hatt maken orgasme. Kroppen overrasker stadig, ikke vondt det.

Jeg kjente grøsseringene fra hodebunn som bare rant nedover overkroppen og knøyt seg som den spasma i klitten, samtidig som riene jobbet seg fra tærne og oppover mot hoftene og bandt seg sammen i samme muskelkrampa.

Tror jeg sa noe sånt som: hva faen gjør du med meg????
Så merker jeg Masters varme tunge og munn over det ene brøste, ja dauer jeg ikke nå så dauer jeg aldri tenker jeg i det jeg prøver å gå i bru.

Kjentes ut som jeg skal deles på midten. Håra står opp på hele kroppen. Samtidig som det bare jobber  nedover og oppover kroppen.
Minste vinddrag eller pust merker jeg kjempe godt. Fy fader sååå godt. Bare det å skrive om det nå, gjør at jeg grøsser nedover ryggen bare ved tanken.

Da jeg kom til meg selv og skulle opp, var jeg våt helt opp i håret og det rant av meg. Det gikk helt rundt for meg og jeg holdt på å velve ut av soffan.
Nå var det viktig å få i seg nok med væske og helte innpå.

6 kommentarer:

  1. tusen takk for goe ord snuppa mi,ja det er godt å få kontakten igjen selv om man er litt i dvale så er jeg ganske så sikker på at "EKTE"venner består.Måtte jo få deg på msn igjen:)Håper jeg får bil te sommers så kommer jeg ja kjørende,men går da kollektiv og,
    Mens jeg har slumra litt på sofan så går du og koser m deg sejøl,,jaja,, men du fortjener det da,alt godt,:)klem fra subjenta

    SvarSlett
  2. hehe skulle jo slappe av. Er litt sånn stressa i kroppen enda, og kjenner jeg ikke helt har landa enda. Lander vel ikke noe særlig lettere ved å onanere. hehehe men så lenge det er lov så er det jo bare så deilig.

    SvarSlett
  3. Flott innlegg sub.

    Nå har du jo en 7-8 orgasmer igjen i kveld, og 45 minutter på deg før det blir ny dag... så du får henge i :)

    Jeg vet du sitter der og verker etter å sette igang etter å ha fått redigerte bilder fra settingen vår :)

    Så kjør på.. men bare 7-8 orgasmer!

    SvarSlett
  4. Takk Master.
    Lurer på om det går an å sette på timer på vibben eller annet leketøy. Lettere å ha kontroll da liksom.

    SvarSlett
  5. En timer hadde vært noe det! Ga meg en ide nå ja.

    Koble på en timer på vibben, og sette timeren på å slå av etter 1 minutt. Det hadde vært passe til deg... skulle likt å se deg etter en dag da.... og nåde deg satte du igang timeren igjen!

    SvarSlett
  6. Tror ikke det var så lurt jeg. Tenk rett rett før en kommer, ups tida er ute. Sorry. Er redd jeg hadde blitt sprø da gitt.

    SvarSlett