Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 6. mai 2011

Jeg bare lurer

Lurer på hva jeg skal finne på i helgen.
Knulle maskina mi er blitt fiksa på og skal etter planen funke sånn den skal. Gildemiddel er på plass om jeg skulle trenge det. Døra er låst og jeg er klar.

mmmmmm

Første runde er allerede tatt men Master ville ha en runde på webcamen også. Må jo dele litt på godene. Har lagt ut plast på gulvet så det ikke skal bli for vått.

*****

Gud hva maskina mi er god nå. 1000 1000 1000 1000 takk til deg som har hjulpet meg med å få gjort den litt om. Fått kobla sånn at den ikke starter i kjempe rask hastighet men jobber sakte men sikkert mot mange mange våte orgasmer.
Bare få kjøpt seg litt ulike dildoer nå og evt vibratorer, sånn at jeg har litt å veksle mellom. Den jeg har nå, er nok best på en ting og det er sprut orgasmer. Ikke vondt det da, men ok med litt kos også.

Og dem kom i kveld. Master beordret meg på maskina mens camen sto på. Første økt kom jeg flere ganger men ingen sprut orgasme. Vet at dem må jobbes med for at jeg skal få det til.
Jeg er klar som egget til å sette meg på maskina igjen, men nei da. Da får jeg ikke lov av Master, får bare beskjed om å vente. Og det var neimen ikke min klitt klar for. Fader den fikk jo nesten anfall.
Dekket stolen jeg sitter på med et håndkle for nå ble det bra vått her.
Endelig får jeg lov å ta en runde til, og nå glir dildoen rett inn og den første sprutorgasmen er like ved å komme.
Det ble tre deilige sprutorgasmer nå og det er jo bare så skjønt. Blir kjempe skjelven i beina og kroppen og en deilig rusfølelse i hele kroppen.
Får tørket opp på gulvet og setter meg ned for å slappe av litt.

Jaggu ble det en runde til, og denne gangen kom jeg som en foss flere ganger. Nesten sånn en glemmer hvor deilig det er i det det skjer. Himmelsk + enda mer. Fått tørka opp på gulvet og må få hivd håndkle på vask for det var bra vått nå.
Tusen takk Master for at jeg fikk bruke maskina i dag. Goooooood.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar