Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 1. mai 2011

Dagen derpå

Så har vi fått krabba ut av senga da. Det vil si Master var tidlig oppe mens jeg lå noen timer ekstra.
Kanskje ikke så rart etter 10 timer med aktiv setting i går. Kroppen er merket og er små støl, men sååå godt det kjennes.

Det ble tatt mange bilder i går og dem vil etter hvert bli lagt ut både her og på photogalleriet etter hvert som dem blir fiksa på litt.

Tror jeg slo min gamle rekord med orgasmer i går, men som vanlig kom jeg ut av tellingen. Godt og vått ble det også. Var så våt der jeg lå at jeg ble våt i håret også. Det rant av ryggen min.

Og Eddie, du skal få bilde av sprutorgasmen min, men da ligger den i panna mi og på benken. Det ble mange av dem.



En ting jeg fant ut, eller vi fant det vel ut begge to. Er at en trenger ikke å ha lager salg for så å slippe inn hele hurven.. For sånn føltes det nesten. Så masse utstyr og så mye godis, smerte og opplevelser. Er bare det at når jeg skal skrive om alt som skjedde i går, så er det nesten svært lite jeg husker.

Får nok holde oss til treretters og ikke åtte, hehe Sånn at en kan nyte, sanse og oppleve alt til det fulle.
Det betyr ikke at jeg ikke ville ha opplevd alt jeg opplevde i går, nei nei, det var gull verdt.

Nå sitter jeg og venter på Master skal sende meg bilder som vi skal legge ut. Tenker han er bra sliten etter gårsdagen. Ti timers økt er jaggu er bra jobb.

Tusen tusen tusen takk Master for en meget minnerik helg sammen med deg. Var kanskje ikke så dyktig som før, men trening gjør mester. Er en stund siden sist + at jeg var så dum å bli solbrent på brøstene. Det var ikke smart. Håper du blir fornøyd med meg igjen, skal gjøre så godt jeg kan.
TAKK


Må bare få tilføye litt her.
Får ofte spørsmål om ting som skjer innen settingen, og må dessverre si at jeg ikke alltid er like våken.
Da er det bare å spørre her, så kan kanskje jeg eller Master svare.
Fikk et spørsmål i sta om hvor mange orgasmer jeg klarer å få, men det kan jeg ikke svare på. Tror Master er flinkere til å observere det enn det jeg er.

7 kommentarer:

  1. Så flott at du er fornøyd med helga da, en 10-timers marathon må da være slitsomt! Gleder meg til å se noen bilder fra opplevelsen, og kanskje særlig hvis dere har noen der du henger. Bruk dagen nå til å komme skikkelig til hektene igjen!

    SvarSlett
  2. Takker Eddie. Har ligget en del på soffan og er fortsatt litt rusa etter gårsdagen. Et varmt bad nå snart og noen timers hvil så er jeg klar igjen.

    SvarSlett
  3. Tror jeg kanskje trenger litt hjelp med den talja Eddie. Vi var veldig usikker på om den ville holde og litt usikker på om jeg hadde surra tauet riktig. Du får komme på kaffe vettu og sjekke hvordan det er. For da blir det bilder av suba i lufta. Vi var bra så nære.

    SvarSlett
  4. ja trenger dere hjelp til bilder så kan jeg hjelpe til.
    Ser frem til mange fine bilder fra dere hilsen
    Master 46

    SvarSlett
  5. Kommer du snart eller Eddie. Husk at du skylder meg noe vettu. Hehe

    SvarSlett
  6. Joda... en kort kommentar skal komme fra meg også. Etter en 10-timers økt skal jeg si sub var sliten og slapp i fisken. Det tar nok på både mentalt og fysisk. Ikke nok med det sub hadde jo gått i flere dager og mentalt bygget opp til dette møtet også, så når jeg kom på lørdag var møte jeg sub som var helt som et aspeløv og skjelven.

    Da var det jo ikke annen råd enn å sette igang, for å få henne litt avslappet og løsne litt på all spenningen. Etter det gikk det slag i slag.

    Hmm... antall orgasmer sub kan få... tja.. si det du... hadde man bare kunne telt dette og at det var like greit som hos mannfolk med en enkelt orgasme og ferdig med det, men neida... sub er multiorgasmisk, så hvor mange det egentlig blir er det vel ingen som vet... annet en at jeg kan love deg at det er en hel haug...

    Det jeg kan si, er at sub er si stand til å ligge å ri orgasmene i 10-15 minutter i strekk... hvor mange ganger hun egentlig "kommer" på den tiden tør jeg ikke spå noe om... men at hun er "der", er det ingen tvil om.

    Masse bilder fikk vi tatt. Nå gjenstår redigering og beskjæring og det skal jeg sette igang med imorgen, så kommer det bilder så fort jeg blir klar med det, og bestemt hvilke bilder som skal legges ut.

    Dere vet, kun det beste for painsub's følgere av bloggen :)

    SvarSlett
  7. Det ble ikke 10 timer setting men minst 12. Etter 10 timer fant suba ut at Master kanskje skulle få i seg litt mat. Tida gikk jo så fort.

    SvarSlett