Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 2. mai 2011

Tusen takk

Bøyer meg dypt ned og takker Master for en flott setting og kjempe fine bilder. Uten bilder hadde nok ikke bloggen vært stort.
Så tusen tusen takk skal du ha.

3 kommentarer:

  1. Bildene er flotte, stor honnør til Master som klarte å få tatt så flotte bilder selv om han var veldig opptatt med annet også!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Eddie. Jeg hadde det kjempemorro, både med sub, fotograferingen og redigeringen etterpå.

    Ikke vanskelig å få tatt flotte bilder av sub når hun faktisk er medgjørlig, og gjør som jeg sier og ikke som hun vil! ;)

    SvarSlett
  3. kjempefine bilder ja,men du har jo alltid fine bilder snuppa.samme åssen,,
    m hilsen subjenta

    SvarSlett