Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 20. mai 2013

Endelig

I morgen er han tilbake etter flere uker borte fra Miss.


Det skal bli en sann fornøyelse og styre denne slaven igjen.
Og at vi bytter litt roller underveis.

Det dirrer bokstavelig i klitten nå, blir nok en del utskifting av truseinnlegg i dag, hehehe
Har alt rukket å onanere en gang, og det blir neppe siste for i dag.
Måtte denne dagen gå litt fort.
Ett par overraskelser har jeg også til slaven. Noe jeg vet han liker veldig godt.
Men ingen ting kommer lett her, ting skal fortjenes og da må slaven være flink.

7 kommentarer:

  1. Som dikteren sier: No rest for the wicked! Du ligger jammen ikke på latsida akkurat.
    Du har også tydeligvis bygget om litt der dere holder på, så dere får brukt litt flere hjelpemidler. Jeg må jo snart komme innom og se hvordan du har fått det. Inntil da får du fortsette å kose deg i sommervarmen!

    SvarSlett
  2. Ja, trenger kanskje en til å ta bilder også vet du. Nå gir jeg Master Wheeli full tilgang til mitt studio med alt utstyr han måtte trenge.
    Det har blit langt mer romslig i stua på mange områder nå.
    Og det er bart på veien. hehehe

    SvarSlett
  3. Og Eddie.
    Du er alltid trofast som bloggleser og dine fine kommentarer.
    Det gir lyst til å drive bloggen videre, når det ikke alltid er så full fart
    i heimen.
    Takker.

    SvarSlett
  4. Hei kjære MissPain,

    Det er så hyggelig å lese at akkurat nå har du slaven din hos deg.

    Ser Master har fått tilgang til ditt studio.. det er vist bare å glede og "grue" seg til slutten av august
    Er glad det skjer noe i mitt liv og som sub/tøs igjen..og Eddie er jo bare en herlig "Venn" også!!

    Hilsen slaven din masse MP..:)

    SvarSlett
  5. ja det var tøsa trine som skrev den meldingen da...

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at du ikke kan legge bdsm livet på hylla. Har du først funnet ut at du er der, ligger det der hele tiden. Du kan fortrenge det i perioder, men savnet vil alltid være der.
      Kjempe hyggelig at det går forover med deg og at det skjer noe.
      Ja, Eddie er en spessiel og kjempe hyggelig fyr.
      Håper han tar sykkelen og tar seg en tur snart. Det har vært bare veier lenge nå. hehe

      Slett
  6. Jada Mor..skal ikke fortrenge det mere da.. :)innom og sier godnatt jeg,må holde .."leggetida"..allerede blitt skrevet i svarte boka ,du vet jo jeg er ei.."vimse"..og blir jeg stressa ..så vimse jeg mere og glemmer og... jaja..er da ikke perfekt tøs.. !men klar over konsekvenser er jeg da!
    Godnatt :)
    klem trine

    SvarSlett