Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 19. mai 2013

Hormonene popper opp her.

Fader jeg er såååå kåt.
Selv om jeg har vært bra aktiv med slaver i det siste,
er det lenge siden jeg har hatt besøk av min sex-slave.

Planen er tirsdag da, men jeg tørr ikke glede meg for tidlig, da
blir en bare så fortvila om det ikke skjer noe.

Har hatt besøk av eks Master i dag, så det ble en del bdsm prat.
Artig å ha noen å snakke med, dele erfaringer, komme på nye ideer til
settinger osv.

Ellers går jeg drit kåt om dagen. Er vel sola som gjør at hormonene blomsterer
ekstra opp nå i varmen i tillegg til den kåtheten jeg har fra før.
Kjenner jeg trenger en dyp og intens erotisk massasje også, hehehe

Nei, jeg får gå å onanere litt, få meg noen runder med orgasmer, så får jeg spare spruten
til tirsdagen eller når det skulle passe.


2 kommentarer:

  1. Det er pokker ta ikke bare du som går rundt å er dritkåt. Det må garantert være noe med varmen.

    Ikke for det, kan ikke underslå at et par tøser også gjør sitt til at man føler det slik. Den ene som slave/sub og den andre tøsen under opplæring.

    Kan jo bli kåt av mindre!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det skjønner jeg godt. Moro da, det er godt å kjenne hormonene bruser.
      Håper tøsene dine er flinke og lydige.
      De får bare ta kontakt om de trenger ref. Godt i hard skole jeg som sub, noe som
      har kommet godt med de siste årene også som Dominant.
      Men du vet, det ligger i blodet enda merker jeg.

      Slett