Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 19. mai 2013

Ønsker meg.


Stronic Eins - Lilla

 "Uten at jeg  trenger å føre den inn og ut selv. Stronic Eins gjør hele jobben for meg." Orgasmepilotene

Fun Factory’s STRONIC EINS er den viktigste nyheten og den største overraskelsen som ble presentert på årets EroFame, fagmessen for sexutstyr i Hannover.

Stronic Eins representerer en ny generasjon sexutstyr som til forveksling ser ut som en vibrator. Men med ny innovativ teknologi er vibrasjonene erstattet med pulserende bevegelser som skaper kraftige bølger som sprer seg gjennom kjønnsområdene.

De kraftigste bølgene oppstår når Stronic Eins kjøres på de laveste av de valgfrie frekvensene.

Den nye motoren er utviklet slik at et tungt metallegeme som støtes gjennom et trangt hulrom, byr på en helt ny form for stimulering, ikke ulikt den kvinnen opplever ved et vaginalt samleie.

Mer et spørsmål om kraft enn hastighet
– Stronic Eins er den perfekte gledesspreder for sofistikerte feinschmeckere som mener seksuell nytelse mer er et spørsmål om kraft enn hastighet, skriver Fun Factory som presenterer nyheten som en "pulsator".

Stronic Eins leveres i godt innarbeidet Fun Factory-design, fyldig i formen og med en lett buet tupp som stimulerer de mest følsomme områdene i skjeden.
Stronic Eins leveres med:
  • Lettbetjent kontrollpanel for valg mellom ti stimulerende rytmer
  • Nødbrems for umiddelbar stans av motoren
  • Transportlås som forhindrer at motoren starter under reisen
Kilde: Cupido

http://www.youtube.com/watch?v=r8i_NE-sFUo&feature=player_embedded

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar