Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 23. mai 2013

Kos med slaven

Ja så var dagen her da, da slaven skulle endelig kommet etter langt fravær.

Lot døren åpne seg da jeg så han runde hjørne og tok imot han med en stor klem.
Tok ikke mange sekundene før en bare angrep hverandre utpå gulvet.
Fikk henta noen underlag for nå skulle det bli vått.
G punktet var sikkert hovnet og helt full av væske da slaven begynte.

Tenkte vi måtte ta det litt rolig, for tross alt var det ikke lenge siden slaven var syk, så en trengte ikke gjøre alt på en gang. Men det er rart når en er så kåt at en skjelver, så går tinga liksom av seg selv.
Det ene tar det andre.

Vi slikker og suger hverandre om hverandre. Slaven blir bundet fast og jeg tar frem sounding settet. Bruker litt vibrator på stengene og slikker han sakte mens han ligger der bundet og bare små ynker av kåthet.
Bare i løpet av noen få timer, har slaven kommet tre ganger. Selv kan jeg vel legge til ett par nuller etter tallet. Samme det, det som er viktig er at vi har det godt begge to, og liker det vi gjør.

Ut på kvelden da vi skal gjøre oss klare for å legge oss skjer det store.
slaven står i gangen og skal finne sine toalettsaker, da han tar og trykker på døråpneren i steden for lysbryteren. Og der står han, helt naken med 50 naboer rettet mot han. Det er godt lys i gangen, så er det noen som er våkne nå, så har dem fått lange øyne.
Trodde jeg skulle le meg ihjel. Fikk dyttet han litt mot boden, for det tok litt tid før han skjønte hva som skjedde.

Ja ja, en god latter forlenger livet. hehehe Synd jeg ikke fikk tatt bilde av det.
På morgen blir jeg vekket av slaven, så var det masse deilig sex etterpå.
Og det ble bra vått i sofan, så den måtte vaskes godt, selv om vi hadde underlag..

Det beste er at slaven er her igjen om ca 1-2 uker. Det overlever jeg.

Bare å lade seg opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar